fredag 17 juni 2016

Tack från vår Sprintcoach, Göran Andersson


Göran Andersson var av Svenska Orienteringsförbundet utsedd coach för SM Sprintdistans och Sprintstafett. För att alla idogt arbetande funktionärer ska få ta del av hans "Tack-mail" tar jag mig friheten att här i sin helhet återge hans mail.
16 juni 2016 kl. 16:31 skrev Göran Andersson <goran.andersson.rf@gmail.com>:

Hej,
Tack för att ni kunde ta SM-arrangemanget med extrem kort varsel! 
Tack för att ni arbetade hårt och målinriktat med både förarbetet och genomförandet! 
Tack för att ni arrangerade de bästa sprinttävlingar, som jag på något sätt har varit involverad i (och jag har varit med på många)!  
Detta var ett superarrangemang med bra banor, bra karta, bra organisation och inte minst ni hade både ett leende på läpparna och glimten i ögat under hela tävlingshelgen, vilket är viktigt både för er själva och era "kunder". Kunderna, dvs tävlande, ledare och publik var mycket nöjda med ert arrangemang. Fast ni inte hade en arenaproduktion (t ex VM) så blev tävlingarna spännande att följa, framför allt stafetten som blev extremt kul att följa live. 
Detta var en mycket kort sammanfattning men det jag vill framför allt säga är att ni hade mycket kompetenta personer på alla nyckelfunktioner vilket underlättar för ett framgångsrikt slutresultat!

Med vänlig hälsning/Best regards
Göran Andersson
Project Manager
World Orienteering Day, IOF
@GorAnHansbyn
Skype: goraniof

Inga kommentarer: